Princess Erichan

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Erichan - 4 juni 2013 08:39

Hej! Alla underbara läsare.   

Jag tänker göra detta inlägg på svenska p.g.a jag är sjuk och orkar därför inte.

Igår så var jag iallafall till min nya skola som jag ska börja på.

Mitt inne i stan. Så vi har utspridda klassrum i stan.  

Det känns kanska skönt faktiskt.

Fast jag kommer få cykla till skolan vilket är kanska långt.

Ser fram imot ett nytt läsår även om jag bara känner en i klassen.

 

Jag känner mig skylldig till att be om förlåtelse för att jag inte har bloggat på jättelänge.

Men tack för att ni läser ändå!  

Har ni hört EXO´s nya låt som släpptes för några dagar sedan?

Här är den och nedanför dagens kpop låt:

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Konichiwa! I´m Erichan and this is my blog as you can see. In this I`m go to talk about: Japanese and Korean Makeup\Fashion trends. Kpop, Jpop and mabey little Tpop and Cpop M\V`s. Kdrama and even more random things about Asian! ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

What Do You want To Read More About?
 Kpop,Jpop And Cpop
 Korean\Japanese Beauty Secret´s
 Korean\Japanese Fashion Trends
 Kdrama And Anime
 The New M\V`s From Asian

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

starbucks

Starbucks Mocha Frappuccino

Ovido - Quiz & Flashcards