Princess Erichan

Alla inlägg under augusti 2012

Av Erichan - 19 augusti 2012 17:55

Chhaaaa! Ville bara passa på att bäretta att jag.....har ur tråkigt och inte vill ha det   Sååå Jag tog kort på himelen!   Okejj.......jag vet jag det e väl en dålig ide men va ska man göra man kan ju inte bara    O inte göra ingenting så här kommer min lilla bild på himelen:    

Av Erichan - 19 augusti 2012 12:27

Är Äntligen klar med att ha duchat o plattat håret   Det tog lite längre tid än vad jag hade räknat med men nu är jag klaar o funderar på att lägga upp min första Nageltutorial Men just kanske   

Av Erichan - 19 augusti 2012 11:34

Ska mot duchen nu (alltså ducha) o platta håret så det tar väl sin lilla tid om man säger så men kommer nog med någon nagel vidio elr ngt inlägg sen... Chaoo

Av Erichan - 19 augusti 2012 11:17

  Haluuu! Första Inlägget det känns verkligen soo bra ^^ Den hära bloggen kmr att handla om mejj o lite The sims 3 O så kanske blir det lite Bieber......Det kommer även att finnas Videos där jag visar hur jag gör mina naglar ^^ M.m


O så ville jag bara säga att jag är även medlem på The Sims 3´s Hemsida där jag heter mygga......Herrå så länge (Bilden är min avatar på The Sims sidan ^^)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Konichiwa! I´m Erichan and this is my blog as you can see. In this I`m go to talk about: Japanese and Korean Makeup\Fashion trends. Kpop, Jpop and mabey little Tpop and Cpop M\V`s. Kdrama and even more random things about Asian! ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

What Do You want To Read More About?
 Kpop,Jpop And Cpop
 Korean\Japanese Beauty Secret´s
 Korean\Japanese Fashion Trends
 Kdrama And Anime
 The New M\V`s From Asian

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

starbucks

Starbucks Mocha Frappuccino

Ovido - Quiz & Flashcards